Obchodný reprezentant v klenotníctve Eppi

Kto sme?

Eppi je klenotníctvo, ktoré predáva šperky inak. Máme mladý a nadšený tím, ktorý verí v svoj potenciál a v to, že je možné v šperkárskej oblasti podnikať svojím originálnym spôsobom a lepšie. Našou víziou je rozširovať na slovenskom a českom trhu novú skúsenosť s nakupovaním šperkov. Dôraz kladieme na kvalitu, transparentnosť, osobný kontakt so zákazníkom a vysoký štandard zákazníckych služieb.

Akú pozíciu ponúkame?

Hľadáme spoľahlivú a individuálne založenú osobu na rozbehnutie nášho slovenského predajného tímu. Ide o prácu na plný úväzok v našom novootvorenom showroome v centre Bratislavy s krásnym výhľadom na mesto.

Práca hlavne na začiatku vyžaduje veľké množstvo samostatnosti. V kancelárii budeš len s kolegom/kolegyňou, ktorá bude mať na starosti zákaznícky servis a administratívu.

Môžeš ale samozrejme počítať s podporou tímu, ktorý je v našej hlavnej pražskej kancelárii. Na začiatku prebehne základné dvojtýždňové zaškolenie (týždeň v Prahe a týždeň v Bratislave) a potom budeš v každodennom kontakte s ďalšími členmi tímu. Pravidelná komunikácia a konzultácie budú základom úspešného začiatku.

Čo všetko bude tvojou úlohou?

  • Vytvárať a odosielať ponuky potenciálnym klientom.

  • Vybavovať nadväzujúce telefonáty.

  • Priebežne komunikovať s klientmi cez e-mail alebo live chat.

  • Organizovať a zastrešovať osobné schôdzky s klientmi v našom showroome.

  • Komunikovať s našim pražským tímom.

Koho presne hľadáme?

Hľadáme niekoho, komu nechýba nadšenie pre učenie sa veľkého množstva nových vecí a kto je schopný učiť sa rýchlo, Táto pracovná pozícia vyžaduje kopec znalostí z oblasti šperkov, a ešte viac vzdelania v oblasti predaja alebo internetového marketingu. Vôľa a schopnosť rýchlo sa učiť je v tomto prípade zásadná.

Ideálny kandidát okrem toho spĺňa nasledujúce požiadavky:

  • Výborné komunikačné schopnosti (slovenský jazyk). – Do tímu radi prijmeme slovensky hovoriaceho člena. Je pre nás zásadné, aby si dôveroval svojim komunikačným schopnostiam. Na tejto pozícii budeš potrebovať výborný písomný ale aj hovorený prejav. Je dôležité, aby si si bol istý správnou gramatikou, ale i štylistikou textu. Je potrebné, aby si pôsobil múdro a sebaisto. Pokiaľ máš rád telefonovanie, určite to pre teba bude výhodou.

  • Znalosti a praktické skúsenosti s prácou na počítači a s webom. – Všetko, s čím pracujeme, je online. Je potrebné, aby si mal úplnú istotu v základných veciach ako je e-mail a ďalšie online software.

  • Samostatnosť. – Na základe popisu pracovnej pozície je určite jasné, že tento bod je pre nás zásadný :)

  • Spoľahlivosť a zodpovedný prístup. – Po základnom zaškolení s tebou budeme v kontakte hlavne na diaľku, takže potrebujeme mať istotu, že ku svojej úlohe budeš pristupovať zodpovedne a budeš skvelo reprezentovať celú našu spoločnosť.

  • Systematickosť. – Dôležitá je aj schopnosť pracovať systematicky a mať vo veciach poriadok, aby si sa v množstve klientov a zákaziek nestratil ani ty, ani ostatní členovia tímu.

  • Dobrý time management. – Práce u nás je stále veľa, ale sú obdobia, kedy je jej ešte viac. Je preto zásadné vedieť si dobre zorganizovať svoj čas, určiť si priority a naplánovať úlohy tak, aby bolo včas hotové všetko, čo má.

  • Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu/ecommerce. - Sú výhodou, ale nie sú pre nás podmienkou.

Na tejto pozícii radi dáme šancu aj uchádzačom bez praxe, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru a nedostatok znalostí či skúseností nahradia svojim nadšením a motiváciou.

Na čo sa u nás môžeš tešiť?

Sme veľmi hrdí na to, čo sme ako tím dosiahli. Áno, očakávame tvrdú prácu, ale zároveň chceme tiež v rovnakej miere odmeňovať. Tu sú niektoré výhody toho, keď s nami budeš pracovať:

  • Neustále vzdelávanie sa. – Veľa sa toho naučíš. O šperkoch, diamantoch a drahokamoch, o predaji i marketingu, ale hlavne o tom, ako malá spoločnosť poskytuje skvelé služby a produkty svojim klientom včas a k ich úplnej spokojnosti. A ty budeš neoddeliteľnou súčasťou toho všetkého.

  • Konkurencieschopné platové ohodnotenie a platový rast. – Za svoju prácu budeš dobre odmenený a pokiaľ budeme s tvojou prácou spokojní, radi budeme tvoje ohodnotenie postupne a pravidelne zvyšovať.

  • Neobmedzený osobný rozvoj a rast. – Vďaka tomu, že sme malá ale dynamicky sa rozvíjajúca a rastúca spoločnosť, aj ty budeš mať možnosť s nami rásť a posúvať sa ďalej. Radi sa s tebou podelíme o všetky naše znalosti a skúsenosti a podporíme ťa v tom, aby si sa mohol ďalej rozvíjať v tých oblastiach, ktoré sú pre teba zásadné. Ani jeden deň u nás nie je rovnaký, neustále sa učíme nové veci.

  • Flexibilné vyberanie voľna. – Aj keď pracujeme naplno, chápeme, že by práca nemala byť stavaná nad osobný život, takže sme celkom flexibilní ohľadom občasných dní mimo práce alebo predĺženej dovolenky, keď je treba :)

  • Budeš pracovať v samom centre Bratislavy v nádhernej budove plnej svetla, slnka a úžasných výhľadov.

  • Môžeš sa tešiť na návštevy našej hlavnej kancelárie v Prahe a spoločné teambuildingové akcie.

  • A samozrejme nesmieme zabudnúť na šperky. Budeš mať možnosť vybrať si jedinečné kúsky pre seba alebo svojich blízkych.

Výška nástupného platu: 800-1000 € / mesiac v závislosti na tvojich doterajších skúsenostiach.

Ako sa prihlásiť?

Pokiaľ ťa naša ponuka zaujala a veríš, že si tým správnym kandidátom, pošli nám svoje CV na email jobs@eppi.sk s predmetom "Obchodný reprezentant v Eppi" a pripoj odpovede na nasledujúce otázky. Pri vypracovaní odpovedí sa nenechaj ničím obmedzovať a neboj sa, že by odpovede boli príliš dlhé :)

  1. Prečo by si s nami rád/rada pracoval/a a prečo by sme mali dať prednosť tebe pred ostatnými?

  2. Dokážeš uviesť a popísať situáciu z pracovného prostredia, kedy si urobil/a náročné rozhodnutie bez pomoci svojho nadriadeného?

  3. Pokiaľ sa stretne veľké množstvo deadlinov a vyzerá to, že ich všetky nestihneš, ako sa k takej situácii postavíš?

  4. Aký štýl práce preferuješ - tímovú spoluprácu alebo individuálny prístup? Ako by si ideálne rozdelil/a svoj pracovný čas medzi oba prípady, keby si mal/a na výber?

  5. Spomenieš si na nejakú situáciu, kedy sa ti niečo nepodarilo a niečo si pokazil/a? Čo presne to bolo? Ako si situáciu riešil/a?

  6. Máš nejaké skúsenosti s predajom? Ak áno, popíš ich prosím podrobnejšie.

  7. Ohodnoť sa na stupnici 1-10 (1 najmenej, 10 najviac), ako si na tom s komunikačnými schopnosťami a pripoj vysvetlenie.

Aký bude ďalší postup?

Na základe doručených životopisov a odpovedí na uvedené otázky vyberieme najvhodnejších kandidátov a budeme ich informovať o postupe do užšieho výberu.

Proces výberového konania:
  1. Odpovede na otázky + CV

  2. Pohovor cez Skype so spoluzakladateľmi Eppi

  3. Intenzívne výberové kolo v Prahe (cestovné náklady sú hradené firmou)

Proces nástupu nového zamestnanca:
  1. Úvodné intenzívne niekoľkodňové školenie v Prahe (zoznámenie sa s tímom, našou spoločnosťou a základnými procesmi)

  2. Prakticky zamerané týždenné školenie v Bratislave s naším Customer Care Managerom

  3. Výkon pracovnej pozície

Budeme sa tešiť :)