Táto ponuka už nie je k dispozícii.

Eppický zástupca v klenotníckom showroome

Hľadáme nového kolegu do nášho tímu, ktorý bude mať na starosti predaj, zákaznícku starostlivosť a bude pomáhať aj v oblasti administrácie, ktorá súvisí s chodom kancelárie.

Akú pozíciu ti ponúkame?

Ide o prácu na plný úväzok v našom showroome v centre Bratislavy s krásnym výhľadom na mesto. Naša centrála je v Prahe a potrebujeme do tímu posilu pre našu kolegyňu na slovenskej pobočke. Mal by si fungovať ako samostatný článok a byť schopný zvládnuť celú agendu, ktorú práca na pobočke obnáša.

Budeš sa podieľať na rozvoji, správe a optimalizácii komunikácie s existujúcimi alebo potenciálnymi zákazníkmi. Taktiež sa starať o administratívny chod pobočky.

Očakávame od teba samostatnosť, môžeš ale, samozrejme, počítať nielen s podporou skúsenejšej kolegyne, ale aj s podporou tímu, ktorý je v našej hlavnej pražskej kancelárii. Pokiaľ to situácia dovolí, na začiatku prebehne základné niekoľkodňové zaškolenie v Prahe a následne týždňové školenie v Bratislave.

Pracovná náplň bude pozostávať nielen z obchodných stretnutí, e-mailovej a telefonickej komunikácie s klientmi, ale aj z administratívnych činností, ktoré budú súvisieť s chodom našej kancelárie a slovenského zastúpenia Eppi.

Jana
Tvoj budúci šéf bude milovníčka knižiek Jana. Jej vášňou nie je len čítanie, ale aj lezecká stena a jóga :)

Čo všetko bude tvojou úlohou?

  • Spoluorganizovanie a zastrešovanie obchodných stretnutí s klientmi v našom showroome, asistencia predajnému tímu a pomoc s prípravou personalizovaných ponúk.
  • Základná komunikácia so súčasnými zákazníkmi, ktorá súvisí s objednávkovým procesom potvrdenie objednávky, zmeny v objednávke, follow upy. Pokiaľ má zákazník nejaký problém, budeš sa snažiť o vyriešenie k jeho spokojnosti.
  • Udržiavanie nadštandardného kontaktu so zákazníkmi tvojou úlohou bude poskytovať zákazníkovi všetky aktuálne informácie o zákazke, aby vedel, čo sa s jeho šperkom práve deje, a zaistiť ďalšiu potrebnú podporu.
  • Vybavovanie stretnutí s klientmi súvisiacich s popredajným servisom zmeny veľkosti prsteňov, rôzne dodatočné úpravy šperkov, záručný servis, prípadné reklamácie.
  • Každodenná komunikácia s naším pražským tímom o aktuálnych stavoch zákaziek, prípadných úpravách a opravách šperkov.
  • Zaistenie každodenného chodu kancelárie inventarizácia, kontrola zásob a vybavenia, prijatie zásielok, balenie a odosielanie zásielok, drobné administratívne práce na našej webovej stránke a ďalšie.

Táto pracovná pozícia vyžaduje kopec znalostí z oblasti šperkov, a ešte viac vzdelania v oblasti zákaznickeho servisu, predaja a administratívy. Vôľa a schopnosť rýchlo sa učiť je v tomto prípade zásadná.

Ideálny kandidát okrem toho spĺňa nasledujúce požiadavky:

  • Výborné komunikačné schopnosti (slovenský jazyk). – Do tímu radi prijmeme slovensky hovoriaceho člena. Je pre nás zásadné, aby si dôveroval svojim komunikačným schopnostiam. Na tejto pozícii budeš potrebovať výborný písomný ale aj hovorený prejav. Je dôležité, aby si si bol istý správnou gramatikou, ale i štylistikou textu. Je potrebné, aby si pôsobil múdro a sebaisto. Pokiaľ máš rád telefonovanie, určite to pre teba bude výhodou.
  • Znalosti a praktické skúsenosti s prácou na počítači a s webom. – Všetko, s čím pracujeme, je online. Je potrebné, aby si mal úplnú istotu v základných veciach ako je e-mail a ďalšie online software.
  • Samostatnosť. – Na základe popisu pracovnej pozície je určite jasné, že tento bod je pre nás zásadný :)
  • Spoľahlivosť a zodpovedný prístup. – Po základnom zaškolení s tebou budeme v kontakte hlavne na diaľku, takže potrebujeme mať istotu, že ku svojej úlohe budeš pristupovať zodpovedne a budeš skvelo reprezentovať celú našu spoločnosť.
  • Systematickosť. – Dôležitá je aj schopnosť pracovať systematicky a mať vo veciach poriadok, aby si sa v množstve klientov a zákaziek nestratil ani ty, ani ostatní členovia tímu.
  • Dobrý time management. – Práce u nás je stále veľa, ale sú obdobia, kedy je jej ešte viac. Je preto zásadné vedieť si dobre zorganizovať svoj čas, určiť si priority a naplánovať úlohy tak, aby bolo včas hotové všetko, čo má.
  • Predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu/ecommerce. Sú výhodou, ale nie sú pre nás podmienkou.

Na tejto pozícii radi dáme šancu aj uchádzačom bez praxe, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru a nedostatok znalostí či skúseností nahradia svojím nadšením a motiváciou.

Čím môžeme zaujať my teba?

Sme Eppi, online klenotníctvo zo srdca Európy. Baví nás vytvárať nové trendy v predaji šperkov. Kvalita a transparentnosť sú pre nás samozrejmosťou, ktorú sme navyše vyšperkovali osobným prístupom a vysokým štandardom zákazníckych služieb.

Vieme, že úspech firmy vychádza zvnútra. Preto je pre nás dôležité aj to, s kým spolupracujeme. Okrem jedinečných šperkov sa môžeme v Eppi pochváliť aj rovnako jedinečnou partiou ľudí.

  • Neustály prísun pracovných výziev
  • Dôraz na osobný rozvoj a rast
  • Priateľský kolektív so skvelým šéfom na čele
  • Férové platové podmienky
  • Teamové obedy a občerstvenie v kancelárii

Ako sa prihlásiť?

Pokiaľ ťa naša ponuka zaujala a veríš, že si tým správnym kandidátom, pošli nám svoje CV na e-mail jobs@eppi.czs predmetom „Eppický zástupca v klenotníckom showroome a pripoj odpovede na nasledujúce otázky. Pri vypracovaní odpovedí sa nenechaj ničím obmedzovať a neboj sa, že by odpovede boli príliš dlhé :)

Najprv Tí položíme pár otázok:

Prečo by si s nami rád/rada pracoval/a a prečo by sme mali dať prednosť tebe pred ostatnými?

Dokážeš uviesť a popísať situáciu z pracovného prostredia, kedy si urobil/a náročné rozhodnutie bez pomoci svojho nadriadeného?

Pokiaľ sa stretne veľké množstvo deadlinov a vyzerá to, že ich všetky nestihneš, ako sa k takej situácii postavíš?

Aký štýl práce preferuješ - tímovú spoluprácu alebo individuálny prístup? Ako by si ideálne rozdelil/a svoj pracovný čas medzi oba prípady, keby si mal/a na výber?

Spomenieš si na nejakú situáciu, kedy sa ti niečo nepodarilo a niečo si pokazil/a? Čo presne to bolo? Ako si situáciu riešil/a?

Ohodnoť sa na stupnici 1-10 (1 najmenej, 10 najviac), ako si na tom s komunikačnými schopnosťami a pripoj vysvetlenie.

Budeme sa tešiť :)

Potrebuješ poradiť alebo si sa nenašiel v ponuke?

Nevadí! Talentovaní a cieľavedomí ľudia majú u nás miesto vždy. Napíš nám, prečo by si bol prínosom do nášho tímu, čo by si vedel zlepšiť na našej stránke a spolu so svojím životopisom nám všetko pošli na jobs@eppi.cz alebo sa ozvi našej milej HR asistentke Miške:

Michaela

Michaela

HR & Executive Assistant

+420 728 616 413