Najčastejšie otázky našich zákazníkov

99 % odpovedí na vaše otázky nájdete práve tu. Ak by ste si aj tak nevedeli dať rady, neváhajte nás kontaktovať.

  • Objednávka v Eppi

    • Ako si objednať šperk?

      Našli ste svojho favorita? Jednoducho ho vložte do nákupného košíka pomocou tlačidla "Do košíka". V ďalšom kroku si vyberte ako bude vyzerať váš balíček - môžete si vybrať typ škatuľky, balenie a ďalšie darčeky. Ďalej sa presuňte do nákupného košíka. Tu môžete vložiť zľavový kód alebo rovno prejsť na výber dopravy, kde je nutné uviesť vaše kontaktné údaje. Nakoniec prejdite do pokladne, zvoľte spôsob platby a objednávku dokončite. Pokiaľ máte akékoľvek otázky, neváhajte sa na nás obrátiť.

    • Ako si môžem založiť užívateľský účet?

      Pri vašej prvej objednávke si u nás automaticky založíte užívateľský účet. Počas vypĺňania kontaktných údajov na doručenie objednávky si tiež môžete zvoliť vlastné prihlasovacie heslo. Pokiaľ vlastné heslo nezadáte, bude vám vygenerované a zaslané na uvedený e-mail.

    • Kedy mi príde šperk, ktorý máte na sklade?

      Pri každom produkte nájdete dobu dodania a informáciu o skladovej dostupnosti. Tovar skladom k vám dorazí do 2 pracovných dní, a to pri objednaní vo všedný deň do 12:00. Ak neplatíte na dobierku či pri prevziatí, zásielky expedujeme až po ich uhradení. Odporúčame teda voliť online platobné metódy, aby sme nemuseli čakať na platbu prevodom. Máte presný dátum, kedy šperk potrebujete? Dajte nám vedieť a my urobíme maximum pre to, aby vám balíček dorazil včas.

    • Kedy mi príde šperk, ktorý je na objednávku?

      Pri každom produkte uvádzame dobu dodania. Štandardné doručenie sa pohybuje medzi 7-28 dňami. Táto doba sa ráta od okamihu uhradenia minimálne 30% zálohy z celkovej ceny objednávky. Máte špeciálny termín, dokedy šperk potrebujete? Dajte nám vedieť a my urobíme maximum pre to, aby balíček dorazil včas.

    • Stihnete šperk na objednávku dodať skôr ako v uvedenej dodacej dobe?

      Ak máte špeciálny termín, dokedy šperk potrebujete, dajte nám vedieť. Ak je to možné, spracujeme vašu objednávku expresne s príplatkom 10-15 % z ceny šperku. Záleží na tom, o aký šperk ide, preto je nutné situáciu riešiť individuálne. V každom prípade urobíme maximum pre to, aby váš balíček dorazil včas.

    • Dostanem šperk v krabičke?

      Áno, každý šperk je bezpečne uložený v špeciálnej krabičke, ktorú v základnej verzii získate ku svojej objednávke zadarmo. Ak máte záujem o nadštandarnú darčekovú škatuľku, môžete si ju za výhodnú cenu vybrať priamo v objednávke po vložení šperku do nákupného košíka.

    • Je súčasťou objednávky aj darčekové balenie?

      Krásny šperk si zaslúži dokonalý obal, preto je pre nás darčekové balenie samozrejmosťou. :) Konkrétny baliaci papier si môžete vybrať v kroku, ktorý nasleduje po pridaní šperku do košíka.

    • Čo ďalšie okrem šperku nájdem v balíčku od Eppi?

      Objednaný šperk vždy posielame v špeciálnej, darčekovo zabalenej krabičke. Ku každému šperku navyše dostanete:

      • certifikát,
      • zľavový kupón,
      • čistiacu handričku,
      • návod, ako sa o váš klenot starať,
      • a malé prekvapenie. :)
    • Aké sú výhody nákupu šperku v Eppi?

      Nákup šperku u nás má hneď niekoľko praktických výhod a všetky sú úplne ZADARMO. V prípade, že sa vám šperk nepáči alebo nebude sedieť jeho veľkosť, máte 60-dňovú záruku vrátenia peňazí bez udania dôvodu (neplatí však pre šperky na mieru vrátane personalizovaných). Na Eppi šperky sa navyše vzťahuje doživotná záruka, ktorá zahŕňa jednu úpravu veľkosti zlatých a platinových prsteňov zadarmo. Samozrejmosťou je pravidelné, profesionálne čistenie šperku.

    • Ako sa dozviem, v akej fáze sa moja objednávka nachádza?

      Objednávku vám vždy potvrdíme telefonicky a kontaktujeme vás aj pred samotným odoslaním. Ak je pri šperku dlhšie dodanie, priebežne vás informujeme, ako výroba postupuje. V prípade akejkoľvek otázky nás neváhajte kontaktovať.

    • Ako môžem uplatniť darčekový poukaz?

      Unikátny kód z darčekového poukazu zadajte počas objednávky v nákupnom košíku do políčka "Máte zľavový alebo výherný kód?" a potvrďte. Čiastka z poukazu sa vám automaticky odráta. Podrobnejšie informácie k darčekovým poukazom nájdete tu.

    • Ako môžem uplatniť zľavový kupón či iný zľavový kód?

      Zľavový kód zadajte počas objednávky v nákupnom košíku do políčka "Máte zľavový alebo výherný kód?" a potvrďte. Zľava sa vám následne odráta. V každej objednávke sa dá uplatniť len jeden zľavový kód.

    • Ako môžem uplatniť výherný kód zo stieracieho žrebu?

      Výherný kód zadajte počas objednávky v nákupnom košíku do políčka "Máte zľavový alebo výherný kód?" a potvrďte. Výhra sa automaticky pridá k vašej objednávke. V každej objednávke sa dá uplatniť len jeden výherný kód.

    • Ako môžem objednávku zrušiť?

      Kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom Livechatu. Objednávku v systéme zrušíme a vy už nemusíte nič riešiť.

    • Chcem ešte niečo doobjednať. Ako na to?

      Tomu rozumieme. Šperkov nie je nikdy dosť :) Vytvorte ďalšiu objednávku a do poznámky napíšte, že ide o dodatočnú objednávku. My sa už postaráme o to, aby vám všetky šperky dorazili v jednej zásielke.

    • Aká je na šperk záruka?

      Každý šperk sa môže pochváliť doživotnou zárukou. Ak s vašim šperkom nebude niečo v poriadku, dáme ho na kontrolu a posúdenie našim zlatníkom. V prípade výrobnej vady šperk úplne zadarmo opravíme alebo vymeníme akúkoľvek jeho poškodenú časť. Ak oprava nebude možná, ponúkneme vám zodpovedajúcu kompenzáciu.

  • Výber šperku

    • Z akých materiálov sú vaše šperky?

      Všetky naše šperky sú vyrobené len z ušľachtilých kovov - striebra, 14-karátového a 18-karátového zlata či platiny. V prípade drahých kameňov ide o prírodné alebo laboratórne výrobený drahokam. Všetky údaje o každom šperku nájdete v detailnom popise pod jeho fotkami.

    • Sú vaše šperky zo striebra ródiované?

      Áno, všetky naše strieborné šperky sú potiahnuté tenkou vrstvou ródia, ktorá ich chráni pred oxidáciou a sčernaním. Táto vrstva ródia sa môže časom opotrebovať a je potrebné ju doplniť. V takomto prípade nás kontaktujte a my sa už postaráme o to, aby bol váš šperk zase ako nový.

    • Ako kvalitné diamanty používate v šperkoch?

      Ponúkame certifikované diamanty GIA, HRD, IGI, ČGL i plne etické Canadamark. Okrem prírodných diamantov u nás môžete kúpiť aj šperky s lab-grown diamantmi, ktoré sú zárukou udržateľnosti a ekológie. Všetky parametre diamantu nájdete podrobne popísané v detailnom popise vami vybraného šperku.

    • Z akého zlata sú vaše šperky?

      Naše šperky vyrábame zo 14-karátového alebo 18-karátového zlata. Všetky údaje o každom šperku nájdete v detailnom popise pod jeho fotkami.

    • Dostanem k šperku certifikát?

      Áno, ku každému šperku dostanete certifikát s detailnými údajmi. Záleží len na vás, či si vyberiete vytlačený alebo ekologickejší variant v PDF formáte. K certifikovaným diamantom navyše obdržíte certifikát nezávislej gemologickej inštitúcie.

    • Sú všetky šperky z vašej výroby?

      V samotnom centre Prahy máme vlastnú dielňu s tímom skúsených zlatníkov a zároveň spolupracujeme s overenými zahraničnými partnermi a dodávateľmi. To nám umožňuje docieliť tú najvyššiu kvalitu všetkých vyrábaných šperkov. Tu uvádzame, odkiaľ naši dodávatelia pochádzajú.

  • Doprava, platba

    • Ako môžem šperk zaplatiť?

      Objednávku môžete zaplatiť online platobnou metódou, bežným bankovým prevodom alebo na dobierku, teda pri prevzatí od dopravcu. Pri osobnom prevziatí môžete platiť v hotovosti aj platobnou kartou. Pri objednávkach nad 500 EUR je vopred požadovaná minimálna záloha vo výške 30 % z ceny objednávky. Pokiaľ ste neobdržali pokyny o platbe alebo máte akékoľvek otázky, neváhajte sa na nás obrátiť.

    • Koľko ma stojí poštovné?

      Poštovné je na nás! Za dopravu nič neplatíte. Pretože vám radi robíme radosť :)

    • Aké prepravné spoločnosti používate?

      O doručenie našich zásielok na Slovensku v ČR sa starajú spoločnosti DPD alebo Zásielkovňa, pričom Zásielkovňu je možné zvoliť len pre objednávky v celkovej hodnote do 1 200 EUR. Doručovaciu spoločnosť si volíte v konečnej fáze objednávky a je len na vás, ktorú si vyberiete. Pre odoslanie balíčkov do ostatných krajín využíváme službu DHL.

    • Nesiem za šperk zodpovednosť pred doručením?

      Nebojte sa. Kým sa vám šperk dostane fyzicky do rúk, žiadnu zodpovednosť zaň nenesiete.

    • Môžem si šperk prevziať osobne?

      Samozrejme! Stačí sa s nami dohodnúť na termíne odovzdania a my vám objednávku starostlivo prichystáme. Radi vás privítame v našom bratislavskom showroome na adrese: Hviezdoslavovo námestie 7, 811 02 Bratislava. Ak máte bližšie našu pražskú pobočku, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť si s nami prebratie v našom pražskom showroome na adrese Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1.

    • Posielate šperky do zahraničia?

      Áno, šperky posielame kuriérom DHL do celého sveta. Doručenie do krajín EU/EHP je pre zásielky v hodnote nad 1 500 EUR zadarmo, pre ostatné je spoplatnené čiastkou 40 EUR. Ak máte záujem o doručenie zásielky do inej krajiny, kontaktujte nás, prosím. Podmienky s vami dohodneme individuálne.

  • Ponákupný servis

    • Čo ak sa šperk nebude páčiť alebo nebude veľkostne sedieť – môžem ho vrátiť?

      Nepáči alebo nesedí? Nevadí! Zavolajte nám alebo napíšte na e-mail či Livechat. Radi vám pomôžeme s výberom iného šperku alebo veľkosti. Navyše ku každej objednávke získavate 60-dňovú záruku vrátenia peňazí za tovar, ktorý vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje. Avšak pozor – táto záruka sa nevzťahuje na šperky na mieru. (Viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach.)

    • Ako mám postupovať, ak chcem šperk vrátiť?

      Nepáči sa vám alebo nesedí? Nevadí! Kontaktujte nás a radi vám pomôžeme s výberom správnej veľkosti či iného šperku. Ku každej objednávke navyše získavate 60-dňovú záruku na vrátenie, ak vám šperk nebude z akéhokoľvek dôvodu vyhovovať. Ale pozor - táto záruka sa nevzťahuje na šperky na mieru vrátane personalizovaných. (Viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach.)

    • Kúpili sme prsteň, ale veľkosť nesedí. Dá sa veľkosť prsteňa upraviť?

      Veľkosť zlatých a platinových prsteňov sa väčšinou upraviť dá. V rámci našich služieb máte dokonca jednu úpravu veľkosti úplne zadarmo (maximálne o 3 veľkosti), ale záleží tiež na type prsteňa. Každú žiadosť o úpravu preto posudzujeme individuálne a je potrebné ju vopred konzultovať. Veľkosť strieborných prsteňov neupravujeme, ale nenosený šperk môžeme do 60 dní vymeniť za inú dostupnú veľkosť. (Viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Reklamačnom poriadku.)

    • Ako mám postupovať, ak chcem upraviť veľkosť prsteňa?

      Ak vám nevyhovuje veľkosť prsteňa, ozvite sa nám. Ak bude úprava veľkosti možná, spolu sa dohodneme na ďalšom postupe. (Viac podrobností o podmienkach pre úpravy veľkosti prsteňov zadarmo nájdete v Reklamačnom poriadku.)

    • Šperk je poškodený, ako mám postupovať?

      Každý šperk pred odoslaním starostlivo kontrolujeme a za všetky naše produkty ručíme. Ak by ste predsa len na šperku odhalili výrobnú vadu, na naše náklady ju opravíme alebo vám dodáme nový šperk. V prípade, že sa šperk poškodí pri nosení, radi sa oň postaráme a urobíme všetko pre to, aby sme ho vrátili do pôvodného stavu. V každom prípade ide poškodený šperk najskôr na posúdenie k našim zlatníkom. Ak ide o mechanické poškodenie, je oprava spoplatnená. Nech už ide o akúkoľvek závadu, neváhajte nás kontaktovať. Na základe vašej konkrétnej požiadavky sa spolu dohodneme na ďalšom postupe. (Viac podrobností o podmienkach pre reklamácie a opravy produktov nájdete v Reklamačnom poriadku.)

    • Ako mám postupovať, ak chcem nechať šperk vyčistiť?

      Každý šperk sa nosením opotrebuje a občasné vyčistenie mu jedine prospeje. Základnú starostlivosť mu ľahko poskytnete aj doma, tú odbornú ale nechajte na nás. V rámci doživotnej záruky váš Eppi klenot raz ročne zadarmo a profesionálne vyčistíme. Verte, že späť ho dostanete ako nový. Ak potrebujete šperk vyčistiť častejšie, túto službu poskytujeme v cene 12 EUR. Štandardná doba spracovania je 2-4 týždne, za expresný príplatok 20 EUR je možné vyčistenie do 5 pracovných dní. Ak chcete niektorú zo služieb využiť, najskôr nás kontaktujte. Dohodneme s vami ďalšie kroky. (Viac podrobností o podmienkach pre čistenie produktov zadarmo nájdete v Reklamačnom poriadku.)

    • Ako mám zabaliť šperk, ktorý vám chcem poslať?

      Šperk je krehký výrobok, je vhodné ho vložiť do pôvodnej krabičky, aby sa predišlo prípadnému poškodeniu. Krabičku obaľte bublinkovou fóliou a spolu s číslom vašej objednávky a kontaktnými údajmi vložte do obálky.

    • Akým typom zásielky mám šperk poslať?

      Do chvíle, než k nám šperk dorazí, zaň neručíme. Oplatí sa preto zásielku poistiť na čiastku zodpovedajúcu hodnote šperku. Túto možnosť ponúka ako Slovenská pošta, tak napríklad Zásielkovňa. Vhodne zabalenú zásielku pošlite na adresu Eppi.sk, Hviezdoslavovo námestie 7, 811 02, Bratislava.

Máte nezodpovedanú otázku?

Je viac možností, ako nás môžete kontaktovať, aby sme vám mohli zodpovedať vašu otázku.
Telefonicky, e-mailom, na online chate alebo osobne v našom bratislavskom showroome.

Kontaktujte nás