FAQ: Najčastejšie otázky našich zákazníkov

Otázky k nákupu na Eppi

Zaujali vás strieborné náušnice či zlatý prsteň s akvamarínom? Pokiaľ máte svojho favorita, jednoducho ho presuňte do nákupného košíka. Stačí kliknúť na veľké zelené tlačidlo „Pridať do košíka“ vpravo od obrázku produktu. V ďalšom kroku potom vyberte, v akom darčekovom balení šperk chcete. Keď budete hotový, výber potvrďte tlačidlom „Prejsť do nákupného košíka“. V nákupnom košíku môžete vložiť zľavový kupón alebo rovno prejsť k plateniu stlačením tlačidla „Prejsť do pokladne“. Vďaka jednoduchým pokynom potom dovediete svoju objednávku do cieľa. Pokiaľ máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

U nás môžete platiť niekoľkými spôsobmi, záleží na vás, ktorý je ten najlepší a najpohodlnejší. Pri vytváraní objednávky v časti Pokladňa môžete vyberať z nasledujúcich možností:

  • dobierka
  • platba prevodom na účet (šperk zasielame po prijatí platby)
  • platba kartou
  • PayPal

Takisto máte možnosť kúpiť si u nás šperk na splátky. Táto služba je spostredkovaná spoločnosťou Quatro. Viac o nákupe na splátky sa dozviete tu.

Poštovné u nás nestojí nič. Poštovné zdarma k akémukoľvek produktu je štandardom od začiatku nášho pôsobenia na trhu.

Váš šperk od Eppi vám bude doručený kuriérom Geis, DPD alebo Expres kuriérom slovenskej pošty. Výber dopravnej spoločnosti závisí od viacerých faktorov. Pred odoslaním šperku vás budeme telefonicky informovať a skontrolujeme si s vami dodaciu adresu. Zásielky mimo SR a ČR posielame kuriérom FedEx.

Šperky odosielame z našej centrály v Prahe alebo z nášho distribučného centra v Hanušovciach nad Topľou.

Vždy záleží na type produktu. Tovar, ktorý je skladom, odosielame v pracovné dni do 24 hodín od objednávky – v prípade ak nákup uskutočníte doobeda do 12 hodiny a máme od vás všetky potrebné údaje. Pokiaľ pri produkte nájdete ikonu 48 h, šperk k vám skutočne dorazí do max. 2 pracovných dní. Pokiaľ túto ikonu neuvidíte, pozrite sa na informácie v časti „Doba dodania“, ktorú nájdete pod detailným popisom šperku. Štandardná doba dodania sa pohybuje medzi 7–21 dňami. Pokiaľ máte presný termín, do ktorého šperk potrebujete, podeľte sa s nami oň. Vynasnažíme sa stihnúť váš deadline a urobíme všetko pre to, aby váš šperk dorazil včas.

Áno, dodacia adresa pre nás nemá hranice. Šperky posielame do celého sveta. Doručenie do krajín EÚ je pre zásielky v hodnote do 1 000 € spoplatnené sumou 30 €, pre zásielky nad 1 000 € je zdarma. Objednávky do zahraničia štandardne zasielame kuriérom Fedex. Ak máte záujem o doručenie zásielky do inej krajiny, kontaktujte nás prosím. Podmienky s vami dohodneme individuálne.

Áno, každý šperk je bezpečne uložený v luxusnej šperkárskej krabičke, ktorú u nás v základnej verzii získate zdarma k svojej objednávke. Pokiaľ však máte záujem o nadštandardné balenie, ponúkame možnosť krabičku vymeniť a za výhodnú cenu získať k svojej objednávke inú. Konkrétnu krabičku je možné vybrať presne podľa svojho priania po vložení šperku do nákupného košíka.

Áno, všetky šperky uložené v krabičke balíme do vkusného darčekového papiera previazaného atlasovou stuhou. Na výber máme niekoľko variantov baliaceho papiera, z ktorých si budete môcť vybrať po vložení šperku do nákupného košíka.

Darčekové balenie je u nás rovnakým štandardom ako poštovné = zdarma.

Každý šperk nájdete v krabičke v darčekovom balení. Súčasťou základnej objednávky sú aj čistiace handričky, certifikát s podrobnými informáciami o šperku, darčekové venovanie, dva zľavové kupóny, návod – čo so šperkom robiť a čo nerobiť, a ďalšie drobné darčeky, ktorými chceme potešiť vás alebo vašich blízkych. Okrem toho poskytujeme 30-dňová záruku vrátenia peňazí. Na šperk sa tiež vždy vzťahuje doživotná záruka. Úprava veľkosti či oprava drobných poškodení je samozrejmosťou a šperk vám tiež radi profesionálne vyčistíme. A to všetko celkom zdarma. Okrem toho si k svojmu nákupu môžete po vložení šperku do nákupného košíka rovno doobjednať špeciálne čistiace prípravky pre domácu starostlivosť o klenoty alebo trebárs bonboniéru, ktorú vám dodáme spoločne so šperkom. Získate tak kompletný darček a už sa nebudete musieť o nič viac starať.

Vždy vás telefonicky kontaktujeme pri potvrdení vašej objednávky a tiež pred jej samotným odoslaním. Pokiaľ je pri šperku dlhšia dodacia lehota, napr. pri šperku na mieru, vždy vás priebežne informujeme o fáze rozpracovanosti, buď telefonicky, alebo prostredníctvom e-mailu, kde vám poskytneme aj fotografie z výroby. Pokiaľ na nás máte akékoľvek otázky, môžete nás kontaktovať telefonicky, e-mailom, na Livechate alebo Facebooku.

Písomný/číselný zľavový kód zadajte pri vytváraní objednávky v nákupnom košíku. Rozkliknete tlačidlo „Uplatniť zľavové kupóny alebo výherný kód“ a do políčka „Uplatniť zľavový kód“ vložte svoj zľavový kód. Zľava sa vám automaticky odčíta už v košíku. Pri každom nákupe je možné využiť iba jeden zľavový kód, zľavy sa nesčítajú. Pokiaľ nastanú komplikácie, kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

Písomný/číselný zľavový kód zadajte pri vytváraní objednávky v nákupnom košíku. Rozkliknite tlačidlo „Uplatniť zľavové kupóny alebo výherný kód“ a do políčka „Skúsili ste svoje šťastie?“ vložte svoj výherný kód. Výhra sa vám automaticky pridá k vašej objednávke. Pokiaľ nastanú komplikácie, kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

Kontaktujte nás telefonicky, pomocou e-mailu, Livechatu alebo Facebooku. Šperk podľa vášho priania vám môžeme nájsť v databáze našich dodávateľov, alebo vyrobiť priamo na mieru u našich zlatníkov. Viac o šperkoch na mieru sa dozviete tu.

Napíšte nám svoje požiadavky do poznámky, alebo nás kontaktujte telefonicky, pomocou e-mailu, Livechatu alebo na Facebooku. Vo všetkom vám radi vyjdeme v ústrety.

Nie, každá z našich objednávok je poistená. To znamená, že pokiaľ je váš tovar odoslaný a je na ceste, nenesiete žiadnu zodpovednosť za prípadné riziká.

Kontaktujte nás telefonicky, pomocou e-mailu, Livechatu alebo Facebooku, objednávku vám v systéme zrušíme a vy už nemusíte nič riešiť.

Pokiaľ už máte objednané náušnice a až potom si všimnete, že k nim máme aj skvele sa hodiaci prívesok a rozhodnete sa ho k nim pridať, je najlepšie vytvoriť ešte jednu novú objednávku. Do poznámky nám stačí napísať, že ide o dodatočnú objednávku, a my sa postaráme o tom, aby vám všetky šperky dorazili v jednej zásielke.

Áno, môžete. U nás nie je problém vymeniť akýkoľvek šperk za iný, stačí nás kontaktovať telefonicky, pomocou e-mailu alebo Livechatu. Radi vám pomôžeme s výberom iného šperku, či veľkosti. Ku každej objednávke tiež získavate 30dňovú záruku vrátenia peňazí za tovar, ktorý vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje. Radi by sme vás však upozornili na to, že táto záruka sa nevzťahuje na šperky vyrobené na mieru.

Bez výnimky – doživotná. Na každý šperk, ktorý predávame, poskytujeme doživotnú záruku. V prípade, že by mal váš Eppi produkt výrobnú chybu, vymeníme a opravíme akúkoľvek poškodenú časť. Pokiaľ nebude oprava možná, ponúkneme vám vaše peniaze späť.

Otázky k ponákupnému servisu

Hlavne pri prsteni kupovanom ako prekvapenie sa môže stať, že jeho veľkosť nesedí úplne správne. Je tiež normálne, že sa nám prsty v priebehu života trochu menia. V každom prípade chceme, aby ste si naše šperky užívali naplno, a tak máte v rámci doživotnej záruky možnosť nechať si veľkosť prsteňa zdarma upraviť. Záleží však na type prsteňa a tiež na tom, o koľko veľkostí, respektíve milimetrov bude prsteň upravovaný. Prstene s jedným kameňom sa spravidla upravujú úplne bez problémov. Prstene, ktoré majú v sebe viac kameňov, je ťažšie modifikovať, keďže hrozí deformácia prsteňa či vypadnutie kameňov. Z týchto dôvodov odporúčame prsty zmerať čo najpresnejšie, nech môžeme predísť možným komplikáciám. Rovnaké riziko hrozí, ak zväčšujeme/zmenšujeme prsteň o niekoľko veľkostí. Úpravy o viac než 3 veľkosti (napr. zväčšenie prsteňa z veľkosti 49 na veľkosť 53) bývajú problematické pri všetkých modeloch. Zároveň je jednoduchšie upraviť malý prsteň na väčší, než zmenšovať ten príliš veľký. Každú žiadosť o úpravu veľkosti preto posudzujeme individuálne. Ak budete mať o úpravu veľkosti záujem, prosím, kontaktujte nás.

Pokiaľ potrebujete upraviť veľkosť prsteňa, najprv nás, prosím, kontaktujte. Ak bude úprava veľkosti možná, dohodneme sa s vami na ďalších krokoch (viac podrobností o podmienkach pre úpravy veľkosti produktov nájdete v Obchodných podmienkach). V žiadnom prípade nám, prosím, prsteň neposielajte, kým nás o tom dopredu neinformujete. Je pre nás dôležité o zásielke vedieť, pretože chceme mať istotu, že váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých najpovolanejších rúk.

Môže sa stať, že sa šperk kúpený ako darček nebude páčiť. U nás máte možnosť ho do 30 dní vrátiť, a to bez udania dôvodu. Pokiaľ sa tak rozhodnete, kontaktujte nás, prosím, a dohodneme sa s vami na ďalších krokoch (viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach). V žiadnom prípade nám, prosím, šperk neposielajte, kým nás o tom dopredu neinformujete. Je pre nás dôležité o zásielke vedieť, pretože chceme mať istotu, že váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých najpovolanejších rúk.

Každý šperk pred odoslaním starostlivo kontrolujeme a za všetky naše produkty ručíme. Pokiaľ by ste však predsa len pri svojom šperku odhalili výrobnú chybu, na naše náklady ju opravíme alebo vám dodáme nový šperk. Môže sa tiež stať, že sa šperk poškodí pri nosení. V takom prípade sa vám oň radi postaráme a urobím všetko pre to, aby sme ho vrátili do pôvodného stavu. Nech už ide o akýkoľvek nedostatok, najprv nás, prosím, kontaktujte. Na základe vašej konkrétnej požiadavky sa s vami dohodneme na ďalších krokoch (viac podrobností o podmienkach pre opravy produktov nájdete v Obchodných podmienkach).V žiadnom prípade nám, prosím, šperk neposielajte, kým nás o tom dopredu neinformujete. Je pre nás dôležité o zásielke vedieť, pretože chceme mať istotu, že váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých najpovolanejších rúk.

Každý šperk sa v priebehu nosenia trochu opotrebuje a potrebuje sa dať z času na čas vyčistiť. Základnú starostlivosť mu ľahko poskytnete aj doma. Prečítajte si naše tipy ako na to. V rámci našej doživotnej záruky váš klenot každý rok profesionálne vyčistíme, opravíme drobné nedostatky a postaráme sa o to, aby bol zas ako nový. Pokiaľ chcete túto službu využiť, najprv nás, prosím, kontaktujte. Dohodneme sa s vami na ďalších krokoch (viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach). V žiadnom prípade nám, prosím, šperk neposielajte, kým nás o tom dopredu neinformujete. Je pre nás dôležité o zásielke vedieť, pretože chceme mať istotu, že váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých najpovolanejších rúk.

Pokiaľ nám z akéhokoľvek dôvodu potrebujete poslať svoj šperk, vložte ho, prosím, do pôvodnej krabičky, aby sa predišlo jeho možnému poškodeniu. Krabičku je tiež vhodné obaliť bublinkovou fóliou, ktorú stačí vložiť do väčšej obálky.

Do chvíle, než k nám šperk dorazí, zaň neručíme. Je preto vhodné zásielku poistiť. Odporúčame zvoliť cenný list poistený na čiastku, ktorá zodpovedá hodnote šperku. V niektorých prípadoch vám môžeme preplatiť časť poštovného, všetko však treba dopredu skonzultovať (viac podrobností o možnostiach preplatenia poštovného nájdete v Obchodných podmienkach).V žiadnom prípade nám, prosím, šperk neposielajte, kým nás o tom dopredu neinformujete. Je pre nás dôležité o zásielke vedieť, pretože chceme mať istotu, že váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých najpovolanejších rúk.

Otázky k výberu šperkov

Pokiaľ neviete veľkosť, zašleme vám špeciálne merítko na meranie veľkosti prsteňa zdarma. Objednávajte na tomto odkaze: ako určiť veľkosť prsteňa.

Pokiaľ pri produkte nenájdete fotografie prsteňa na ruke, kontaktujte nás telefonicky, pomocou e-mailu alebo Livechatu, radi vám poskytneme viac fotografií, pokiaľ to naša databáza umožní. Akonáhle fotografie máme, obratom vám ich zašleme na váš kontaktný e-mail.

Áno, všetko záleží na vás. Naši zlatníci pracujú so 14-karátovým, či 18-karátovým žltým, bielym aj ružovým zlatom. V našej ponuke nájdete aj šperky z 9-karátového zlata. Prsteň môžeme vyrobiť aj v ušľachtilej platine.

Väčšina ľudí nemá alergiu priamo na zlato alebo striebro, ale iné kovy, ktoré sa používajú ako prímesi (napr. meď, zinok, nikel, paládium, a iné). Všetky naše šperky zo striebra a bieleho zlata sú potiahnuté vrstvou ródia, vďaka ktorému sú šperky z týchto kovov vhodné aj pre alergikov. Celkom hypoalergénnym kovom je platina, ktorá je pre alergikov ideálnou voľbou. Pokiaľ viete, aký konkrétny kov vám spôsobuje alergické reakcie, dajte nám vedieť. Pokúsime sa nájsť pre vás vhodný variant a zvoliť takú zliatinu, ktorá neobsahuje nevyhovujúce prímesi.

Áno, retiazka je súčasťou šperku. Pri strieborných príveskoch si môžete vybrať dĺžku retiazky: 40, 45 a 50 cm. Pokiaľ by vám vami vybraná veľkosť nesedela, nie je problém retiazku vymeniť.

Pokiaľ máte slabosť pre drahokamy, ale nerozumiete ich parametrom, významu, alebo vlastnostiam, pozrite sa do našej nápovedy: drahokamy.

Drahokamy v šperkoch sú prírodného pôvodu, alebo laboratórne vytvorené – tie sú súčasťou niektorých strieborných šperkov, a sú označené ako laboratórne vytvorené v detailnom popise produktu. Tu nájdete aj všetky ďalšie potrebné informácie o vybranom šperku.

Cena šperku je ovplyvnená hlavne použitým materiálom. Hodnota kovu závisí od jeho váhy. Pri zlate je ďalším faktorom aj jeho rýdzosť a počet karátov. V prípade diamantov a ďalších drahokamov je všetko ešte zložitejšie. Na ich hodnotu má vplyv veľké množstvo parametrov, od karátovej váhy, cez farbu a čistotu kameňa až po jeho brus. Z tohto dôvodu pri všetkých šperkoch uvádzame detailné informácie o veľkosti, použitom materiáli alebo pôvode, aby bolo možné ich medzi sebou ľahko porovnať. Do celkovej ceny šperku sa tiež premieta spôsob výroby. Na prvý pohľad rovnaké šperky, môžu mať pri sebe uvedenú úplne odlišnú cenu. V prípade akýchkoľvek nejasností sa nás nebojte opýtať, radi vám všetko vysvetlíme.

Áno, 100% všetky naše strieborné šperky sú s povrchovou úpravou, tzv. porhodiované. Vďaka tomu je šperk chránený pred oxidáciou a sčernením. Časom sa však vrstva ródia môže opotrebovať a treba ju doplniť. V takom prípade nás stačí kontaktovať a my sa už postaráme o to, aby bol váš šperk opäť ako nový.