Najčastejšie otázky našich zákazníkov

99 % odpovedí na vaše otázky nájdete práve tu!

Ak by ste si aj napriek tomu nevedeli dať rady, neváhajte nás kontaktovať.

Objednávka v Eppi Objednávka v Eppi Poradíme s tým, ako u nás objednáte i čo získate potom
  • Ako si objednať šperk?

    Už máte svojho favorita? Potom ho jednoducho vložte do nákupného košíka cez zelené tlačidlo „Pridať do košíka“ napravo od obrázka produktu. V ďalšom kroku si môžete vybrať, ako bude váš balíček vyzerať a následne sa presuniete do nákupného košíka. V tomto kroku môžete vložiť zľavový kód alebo rovno prejsť na platenie stlačením tlačidla “Prejsť do pokladne”. Teraz už vďaka jednoduchým pokynom svoju objednávku úspešne dokončíte. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

  • Kedy ku mne šperk dorazí?

    Tovar, pri ktorom vidíte ikonku 48 h, k vám dorazí max. do 2 pracovných dní. Ak túto ikonku nevidíte, nakuknite do časti DODANIE pod detailným popisom šperku. Štandardné doručenie sa pohybuje medzi 7-28 dňami. Máte presný dátum, kedy šperk potrebujete? Povedzte nám ho a my urobíme maximum pre to, aby váš šperk dorazil včas.

  • Dostanem šperk v krabičke?

    Áno, každý šperk je bezpečne uložený v špeciálnej krabičke, ktorú v základnej verzii získate k svojej objednávke zdarma. Ak však máte záujem o nadštandardné balenie, ponúkame možnosť krabičku zmeniť a za výhodnú cenu získať k svojej objednávke inú. Konkrétnu krabičku je možné vybrať po vložení šperku do nákupného košíka.

  • Je súčasťou objednávky aj darčekové balenie?

    Darčekové balenie je u nás samozrejmosťou a vybrať si ho môžete v nasledujúcom kroku po pridaní šperku do košíka. Efektnú prezentáciu totiž považujeme za základ vašej radosti a nášho úspechu. :)

  • Čo ďalšie okrem šperku nájdem v balíčku od Eppi?

    Objednaný šperk k vám vždy dorazí v špeciálnej krabičke a darčekovom balení spoločne s: (bodovo) certifikátom, zľavovým kupónom, čistiacimi handričkami, návodom, ako sa o váš klenot starať a malým prekvapením.

  • Aké sú výhody nákupu šperku u Eppi?

    Nákup šperku u nás má hneď niekoľko praktických výhod a všetky sú úplne ZDARMA. V prípade, že sa vám šperk nezapáči alebo nebude sedieť jeho veľkosť, máte od nás 60-dňovú záruku vrátenia peňazí bez uvedenia dôvodu (neplatí pre šperky na mieru). Na Eppi šperky sa navyše vzťahuje doživotná záruka, úprava veľkosti zlatých a platinových prsteňov či oprava drobných poškodení. Samozrejmosťou je aj profesionálne čistenie šperku.

  • Ako sa dozviem, v akej fáze sa moja objednávka nachádza?

    Vašu objednávku vám vždy potvrdzujeme telefonicky a kontaktujeme vás aj pred jej samotným odoslaním. Ak je pri šperku dlhšia dodacia lehota, priebežne vás informujeme o fáze rozpracovanosti buď telefonicky alebo e-mailom. V prípade, že na nás máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás telefonicky, cez e-mail či Livechat.

  • Ako môžem uplatniť zľavový kupón či iný zľavový kód?

    Zľavový kód zadajte pri vytváraní objednávky v nákupnom košíku. Rozkliknite tlačidlo „Uplatniť zľavové kupóny alebo výherný kód“ a vložte ho do políčka „Uplatniť zľavový kupón“. Zľava sa vám následne automaticky odpočíta.

  • Ako môžem uplatniť výherný kód zo stieracieho žrebu?

    Výherný kód zadajte pri vytváraní objednávky v nákupnom košíku. Rozkliknite tlačidlo „Uplatniť zľavové kupóny alebo výherný kód“ a vložte ho do políčka „Skúsili ste svoje šťastie?“. Výhra sa vám automaticky pridá k vašej objednávke.

  • Nesiem za šperk zodpovednosť pred doručením?

    Nebojte, za šperk do doby, než vám bude odovzdaný do ruky, žiadnu zodpovednosť nenesiete.

  • Ako môžem objednávku zrušiť?

    Zavolajte nám alebo napíšte e-mail či správu na Livechat. Objednávku v systéme zrušíme a vy už nemusíte nič riešiť.

  • Chcem ešte niečo doobjednať. Ako na to?

    Tomu rozumieme. Šperkov nie je nikdy dosť. Vytvorte teda ďalšiu objednávku a do poznámky napíšte, že ide o dodatočnú objednávku. My sa už postaráme o to, aby vám všetky šperky dorazili v jednej zásielke.

  • Aká je na šperk záruka?

    Každý náš šperk sa môže pochváliť doživotnou zárukou. V prípade, že by mal tovar výrobnú vadu, vymeníme a opravíme akúkoľvek jeho poškodenú časť. Ak nebude oprava možná, ponúkneme vám vaše peniaze späť.

Ponákupný servis Ponákupný servis Ako na výmenu nevhodného tovaru i uplatnenie záruky
  • Čo ak sa šperk nebude páčiť alebo nebude veľkostne sedieť – môžem ho vrátiť?

    Nepáči alebo nesedí? Nevadí! Zavolajte nám alebo napíšte na e-mail či Livechat. Radi vám pomôžeme s výberom iného šperku alebo veľkosti. Navyše ku každej objednávke získavate 60-dňovú záruku vrátenia peňazí za tovar, ktorý vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje. Avšak pozor – táto záruka sa nevzťahuje na šperky na mieru.

  • Ako mám postupovať, ak chcem šperk vrátiť?

    Aj taká situácia môže nastať, a preto ponúkame možnosť nenosený šperk do 60 dní bez udania dôvodu vrátiť. Ak sa tak rozhodnete, kontaktujte nás, prosím, a dohodneme s vami ďalšie kroky (viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach).

  • Kúpili sme prsteň, ale veľkosť nesedí. Dá sa veľkosť prsteňa upraviť?

    Veľkosť zlatých a platinových prsteňov sa väčšinou upraviť dá. V rámci našich služieb máte dokonca jednu ich úpravu veľkosti úplne zdarma (maximálne o 3 veľkosti). Záleží ale na type prsteňa. Každú žiadosť o úpravu preto posudzujeme individuálne a je potrebné ju vopred konzultovať. Veľkosť strieborných prsteňov však neupravujeme.

  • Ako mám postupovať, ak chcem upraviť veľkosť prsteňa?

    Ak vám prsteň veľkostne nevyhovuje, najprv nás, prosím, kontaktujte. Ak bude úprava veľkosti možná, dohodneme s vami ďalšie kroky (viac podrobností o podmienkach pre úpravy veľkosti produktov nájdete v Obchodných podmienkach).

  • Ako mám postupovať, ak chcem šperk opraviť?

    Každý šperk pred odoslaním starostlivo kontrolujeme a za všetky naše produkty ručíme. Ak by ste predsa len na svojom šperku odhalili výrobnú vadu, na naše náklady ju opravíme alebo vám dodáme šperk nový. V prípade, že sa šperk poškodí pri nosení, radi sa oň postaráme a urobíme všetko pre to, aby sme ho vrátili do pôvodného stavu. Nech už ide o akúkoľvek vadu, najskôr nás, prosím, kontaktujte. Na základe vašej konkrétnej požiadavky s vami dohodneme ďalšie kroky (viac podrobností o podmienkach pre opravy produktov nájdete v Obchodných podmienkach).

  • Ako mám postupovať, ak chcem nechať šperk vyčistiť?

    Každý šperk sa nosením opotrebuje a občasné vyčistenie mu jedine prospeje. Základnú starostlivosť mu ľahko poskytnete aj doma, tú odbornú však nechajte na nás. Každý rok vám, v rámci doživotnej záruky, váš Eppi klenot profesionálne vyčistíme a opravíme drobné vady. Dohodneme s vami ďalšie kroky (viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach).

  • Ako mám zabaliť šperk, ktorý vám chcem poslať?

    Šperk sa radí medzi krehký tovar a je teda vhodné vložiť ho do pôvodnej krabičky, aby sa predišlo jeho možnému poškodeniu. Krabičku obaľte bublinkovou fóliou a odošlite vo väčšej obálke spoločne so spiatočnou adresou.

  • Akým typom zásielky mám šperk poslať?

    Do chvíle, než k nám šperk dorazí, zaň neručíme. Je preto vhodné zásielku poistiť. Odporúčame zvoliť cenný list poistený na čiastku zodpovedajúcu hodnote šperku. V niektorých prípadoch vám môžeme preplatiť časť poštovného, všetko je ale potrebné vopred konzultovať (viac podrobností o možnostiach preplatenia poštovného nájdete v Obchodných podmienkach).

Výber šperku Výber šperku Ako zvoliť správnu veľkosť šperku či ideálny materiál?
Doprava, platba Doprava, platba Možnosti platby a vyzdvihnutie šperku na jednom mieste
  • Ako môžem šperk zaplatiť?

    Objednávku môžete zaplatiť kartou online, bankovým prevodom, v hotovosti alebo kartou pri prevzatí tovaru či v hotovosti na dobierku. Takisto môžete využiť možnosť zakúpenia šperku na splátky prostredníctvom spoločnosti Quatro. Pri objednávkach nad 500 EUR je však vopred požadovaná záloha vo výške 20 % z ceny objednávky.

  • Koľko ma stojí poštovné?

    Poštovné je na nás! Za dopravu teda neplatíte nič. Máme skrátka radosť, keď vy máte radosť.

  • Aké prepravné spoločnosti používate?

    O doručenie našich zásielok v ČR a na Slovensku sa stará spoločnosť DPD a Česká/Slovenská pošta. Výsledný výber je len na vás a zvoliť si ho môžete v konečnej fáze objednávky. Pre balíčky do ostatných zemí využívame službu DHL.

  • Môžem si šperk prevziať osobne?

    Samozrejme! Radi vás privítame v našom bratislavskom showroome na adrese Hviezdoslavovo námestie 7, 811 02 Bratislava. Avšak ak máte bližšie našu českú pobočku, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť si s nami prevzatie v našom pražskom showroome na adrese Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1. Stačí sa s nami dohodnúť na dátume a hodine odovzdania a všetko pre vás pripravíme s najväčšou starostlivosťou.

  • Posielate šperky do zahraničia?

    Áno, šperky posielame kuriérom DHL do celého sveta. Doručenie do zemí EU/EHP je pre zásielky v hodnote nad 1 500 EUR zdarma, pre ostatné je spoplatnené čiastkou 40 EUR. Ak máte záujem o doručenie zásielky do inej zeme, kontaktujte nás, prosím. Podmienky s vami dohodneme individuálne.